czwartek, 5 czerwca 2014

WAŻNA NOTKA.

Kilka słów wyjaśnień.

 Od poniedziałku zaczęły dziać sie niemiłe rzeczy. Niektórzy czytelnicy opowiadań z The Vamps w roli głównej zaczęli na mnie naskakiwać, że niby to moje opowiadanie to jakaś podróba innego opowiadania. 
Chodzi mi o równie [a nawet bardziej ] popularne GOLDEN i PROMISE z Wattpada, użytkowniczki @Ansomia. 
 Zostało zarzucone mi, że niektóre sytuacje z Golden zostało przerzucone na Curls. Bardzo Was wszystkich za to przepraszam. Robiłam to nieświadomie i jest mi aż głupio z tego powodu.
 Z Małgosią [ autorką wyżej wymienionych opowiadań] rozmawiałam i mamy wszystko wyjaśnione. Nie ma między nami Broń Boże żadnego konfliktu,ani nic z tych rzeczy. Chcę, żebyście wiedzieli, że ona o wszystkim wie, żeby znów nie pojawiały się dziwne pytania i zarzucania skierowane do mnie w komentarzach lub na asku typu: Co powie na to autorka Goldena? 
 Postanowiłam, że zakończę pisanie CURLS na tym momencie. Nie chcę żeby ludzie dalej mi coś zarzucali. Chociaż... Ciężko mi się rozstać tak po prostu z Wami. To było by trochę nie fair tak uciec, bo wiem, że niektórzy naprawdę zżyli się z tym opowiadaniem jak i z jego postaciami. Chociażby taka Iza, której wiele zawdzięczam
. Możecie byc pewni, że już myślę nad drugą część CURLS. Akcja będzie się toczyła w zupełnie innym miejscu, nie będzie już tyle dramatów itd. Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie.
 Całuję,Wiktoria.

23 komentarze:

  1. przykro mi bardzo polubiłam to opowiadanie bardzo fajnie piszesz i na pewno będę czytać twoje opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Ja na pewno nie przestanę czytać opowiadań, czekam na kolejną część z życia Rose i Brad'a <3 Prawda, przywiązałam się do opowiadania, pewnie tak samo jak inne czytelniczki, które pozdrawiam :* Przykro by było przestać to czytać, dlatego czekamy na nową część! Pisz szybko! :* /Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. te wszystkie wiadomości na asku pisała jedna osoba ;) myśle że nie powinnaś przejmować sie zdaniem JEDNEJ osoby ;) pisz to co Ci wpadnie do głowy i wiedz że nie pasuje to tylko JEDNEJ osobie a cała reszta jest po prostu ZAKOCHANA w Twoich opowiadaniach *o* zawsze znajdzie sie jakaś osoba której coś nie będzie pasować a ty jej nie słuchaj ;) większość osób Cie kocha więc pomyśl jak bardzo zasmucisz wiele dziewczyn przestając pisać to co Ci wena przyniesie przez to że jednej osobie coś nie pasuje ;c jeśli jesteś w zgodzie z autorką GOLDEN to myśle że nie będzie miała nic przeciwko CURLS! ja np nie czytałam nigdy GOLDEN i sporo osób pewnie też nie więc czemu masz sie ograniczać? ;) KOCHAM CIE PAMIĘTAJ O TYM <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Za bardzo się przejmujesz. Olać to. Dla jakiejś tam osoby będziesz kończyć bloga? No, przestań.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda.. Szybko wracaj do opowiadania! :)/ @patrishia_

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze? nie miałam pojęcia, że istnieje takie opowiadanie jak Golden i mam wrażenie, że przynajmniej połowa czytelników też.. i to, że jedna osoba ma do ciebie pretensje, nie oznacza, że powinnaś kończyć opowiadanie.. rozumiem, że to może być nieprzyjemne, kiedy ktoś oskarża cię o plagiat, ale na pewno nie zrobiłaś tego specjalnie. Popatrzymy np na opowiadania o 1D.. 3/4 z nich ma fabułę opartą na tych samych fundamentach, a jednak każde ma swoich czytelników i każde jest w jakiś sposób inne.
    I domyślam się, że tymi rzeczami, które rzekomo ściągnęłaś z Golden są pojedyncze wątki, a nie cała fabuła, dlatego nie warto się przejmować! Rozmawiałaś z autorką tamtego opowiadania i jeżeli ona nie ma z tym problemu, to inni też nie powinni mieć. Myślę, że ta osoba z aska jest po prostu zła, że sama nie może napisać czegoś tak dobrego, jak CURLS.
    I może jest te kilka osób, które oskarżają cię o plagiat, ale popatrz na dziesiątki pozostałych czytelników! 30 czy 40 komentarzy pod każdym rozdziałem nie bierze się znikąd. Jest tyle osób, które są w twoim blogu zakochane i naprawdę szkoda by było gdybyś teraz tak urwała tą historię...
    Jedyne co mi pozostaje, to prosić cię o pozostanie i nie zawieszanie tego opowiadania, a napisanie go do końca! (tego samego zdania jest też pewnie wiele innych osób) Jeśli jednak postanowisz inaczej, to nie pozostaje mi nic, jak tylko czekać niecierpliwie na 2 część Curls.
    Trzymaj się i nie przejmuj innymi! <3 Wszyscy tutaj jesteśmy z tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie czytałam Goldena i tego dugiego, tylko twój :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę Cię nie rób tego, teraz kiedy masz już to wszystko wyjaśnione to możesz dalej kontynuować pisanie Curlsa. LOL ja nie czytałam nigdy Goldena ani tego drugiego :D. To opowiadanie jest świetne, NAJLEPSZE! Nie rób nam tego, proszę Cię! Nie chcemy drugiej części.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj spokój Wiktoria, nie rób tego pisz dalej to opowiadanie! Na pewno będziesz miała wielu czytelników tak jak teraz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie możesz nam tego zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram osoby które pisały poprzednie komentarze ;)
    CURLS to jedno z najlepszych/najfajniejszych opowiadań jakie czytałam :) Masz bardzo duużo czytelników którzy bardzo chcieli by czytać dalsze części, proszę może przemyślisz to jeszcze? Jeżeli nie to szkoda bo to opowiadanie było MEGA ale i tak będę czytała nowe :)) //Katee

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na pewno Cię nie opuszczę ;) Szczerze mówiąc, to nie znam tego opowiadania, do którego porównuje się twoje, ale rozumiem, że nie potrafisz dalej ciągnąć czegoś, co nieświadomie "zerżnęłaś" od kogoś innego :)
    Nie rozumiem obelg rzucanych pod twoim adresatem. No ludzie! Każdemu mogło się zdarzyć! Ja czasem piszę jakiś rozdział, który jest podobny do niejednej sceny książkowej, a robię to, bo MI SIĘ TAK PODOBA.
    Moim zdaniem nie powinnaś kończyć tego opowiadania, ale podoba mi się pomysł z przeniesieniem akcji, postaci i ogólnie na drugą część :)
    Pozdrawiam :* Nie daj się tym beznadziejnym i żałosnym hejterom ♥
    among-the-people.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę Cię nie kończ tego opowiadania... nie przejmuj się jaką głupia laska która po prostu zazdrości ci,że ty ta świetnie piszesz i ludzie to czytają komentują i przede wszystkim kochają. CURLS to jedno z lepszych opowiada jakie czytam i nie możesz tak po prostu go skończyć...
    Proszę cie zastanów się nad tym a jeśli nie to wiedz że będzie mi strasznie przykro bo wczułam się w główną bohaterkę i w ogóle jest bardzo podobna no mnie samej...
    Powodzenia i mam nadzieje,że pojawi się tu jeszcze rozdział.
    Całuje :3
    @OlaMalikHoran

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiktoria nie rób nam tego nie odchodź z CURLS proszę. Ja nawet nie wiedziałam,że coś takiego istnieje jak GOLDEN. To jest najlepsze opowiadanie jakie dotąd czytałam.Szkoda,że są tacy ludzie jak Ci,którzy piszą takie straszne rzeczy na temat,że ktoś plagiatuje.Czekam na drugą część CURLS,oby była jak najszybciej.Do następnego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu musiało to akurat spotkać Curls :(
    Szkoda, że chcesz go skończyć, ale pociesza mnie to, że będzie druga część <3
    Szkoda, uwielbiam tego ff :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde, cholernie mi szkoda, bo historia była niezwykle ciekawa. Na temat podobieństwa nie będę się wypowiadać, bo nigdy nie czytałam tego typu opowiadań. To było to pierwsze. Z jednej strony szkoda mi, ale pocieszam się tym, że będzie druga część.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kończ! Pomyśl o swoich czytelnikach i o tym, że dla nich warto pisać! Jesteś super dziewczyną z ogromnym talentem. Nie zmarnuj tego...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście jestem wielką fanką Golden'a jak i twojego opowiadania. I szczerze nie widzę tutaj nic podobnego do Golden'a. Fabuła jest całkiem inna. Nie możesz słuchać opinii (jak było w jednym z komentarzy) jednej osoby, kiedy wiele osób stoi za tobą murem. ! Nieraz jedna głupia opinia lub komentarz może zniszczyć wszystko na co tak ciężko pracowałaś.. Ja na pewno Cię nie opuszcze. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że odchodzisz. ;`( Jeśli bd druga część to czekam. ;`(

    OdpowiedzUsuń
  20. NIEEEE !! proszę nie kończ :(( wygląda to tak jak byś patrzyła tylko na te złe opinie .. a nie wiesz że masz stałych czytelników ?????? PROSZĘ NIE KOŃCZ Z PISANIEM <3

    OdpowiedzUsuń
  21. prosze prosze nie kończ opowiadania ! Prosze !

    OdpowiedzUsuń
  22. jest mi naprawdę przykro, że to kończysz.. i nie tylko mi. to niesamowite i wciągające ff, no ale co poradzisz, ludzie są, jacy są...
    a rozdział niesamowity, tak bardzo można było się wczuć to w to, co oboje akurat czują, omg
    teraz tylko czekam na 2 cz. ^^

    / opsmybradley

    OdpowiedzUsuń
  23. Wystraszyłaś mnie z tym ostatnim rozdziałem wiesz? Jak mogłaś?!
    A tak na poważnie, to super rozdział strasznie podobał mi się ten moment z perspektywy Brada :

    ,,- Nie możemy tak. Wybieraj, albo przyjaźń, albo nic. Więcej Ci nie zaoferuję. Przykro mi. - wtedy mój świat runął.'' - Mało brakowało a bym się poryczała :D

    Pozdrawiam - Adusia :*

    OdpowiedzUsuń